ΕΞYΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές ερωτήσεις

Η We Energy παρέχει ηλεκτρική ενέργεια στο διασυνδεδεμένο σύστημα, σε οποιαδήποτε κατοικία κι επιχείρηση, χωρίς κανέναν περιορισμό.

Αρμόδιος για την καταμέτρηση του ηλεκτρικού ρεύματος είναι ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.) ανεξάρτητα από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. Ο ΔΕΔΔΗΕ αποστέλλει στους παρόχους τα στοιχεία των μετρητικών ενδείξεων των πελατών κάθε τετράμηνο. Γι’ αυτό το λόγο, στη We Energy θα λαμβάνεις κάθε μήνα Λογαριασμό Κατανάλωσης «Έναντι», με βάση την εκτιμώμενη κατανάλωσή σου, για τρεις μήνες και τον τέταρτο μήνα θα λαμβάνεις «Εκκαθαριστικό Λογαριασμό», με βάση τις μετρητικές ενδείξεις που αποστέλλει ο ΔΕΔΔΗΕ.

Ο καταναλωτής δικαιούται την έκπτωση σε περίπτωση που πληρώσει εμπρόθεσμα διαδοχικούς λογαριασμούς έως την έκδοση του Εκκαθαριστικού Λογαριασμού Κατανάλωσης.

Στην περίπτωση αυτή η έκπτωση θα συμψηφιστεί στην έκδοση του αμέσως επόμενου Λογαριασμού Κατανάλωσης, δηλαδή του λογαριασμού που έπεται του Εκκαθαριστικού.

Αρμόδιος για την τοποθέτηση μετρητή είναι ο ΔΕΔΗΕ. Μπορείς να απευθυνθείς στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΗΕ και στη συνέχεια στον πάροχο που θα επιλέξεις.

Ως πελάτης της We Energy, έχεις τη δυνατότητα οποτεδήποτε και αναίτια να καταγγείλεις τη Σύμβαση Προμήθειας, με την επιφύλαξη της παρ. 1. Του άρθρου 42 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Η We Energy έχει καταρτίσει και εφαρμόζει συγκεκριμένο κώδικα διαχείρισης αιτημάτων και παραπόνων, ο οποίος είναι διαθέσιμος στο ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠHΡΕΣΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Αφορούν στις χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση του Εθνικού ηλεκτρικού συστήματος. Οι χρεώσεις αυτές επιβαρύνουν όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει. Δες περισσότερα εδώ.

Εάν θέλεις να λαμβάνεις εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε μήνα, θα χρειαστεί να μας κοινοποιείς τις μετρήσεις σου μέσα από την παρακάτω φόρμα

Αλλαγή παρόχου

Αυτό εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Αν είσαι σε Κοινωνικό Τιμολόγιο, επικοινώνησε μαζί μας για να ενημερωθείς σχετικά.

Μπορείς να κάνεις αίτηση στη We Energy, εφόσον έχεις ληξιπρόθεσμες οφειλές που έχεις ρυθμίσει. Σε αυτή την περίπτωση, η εγγύησή σου στον προηγούμενο πάροχο δεν αποδεσμεύεται μέχρι την πλήρη αποπληρωμή της οφειλής σου.

Η αλλαγή παρόχου μπορεί να γίνει είτε από εσένα, εφόσον η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος είναι στο όνομά σου ή κάνεις μεταφορά στο όνομά σου. Διαφορετικά, μπορείς να ζητήσεις από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου να κάνει αίτηση στη We Energy.

Διακοπή ρεύματος

Υπεύθυνος φορέας για την αποκατάσταση βλαβών είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.). Επομένως, σε περίπτωση διακοπής ρεύματος θα πρέπει να απευθυνθείς στο Κέντρο Βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής που ανήκει η παροχή της.

Κατά τα στάδιο μετάβασης στη We Energy η παροχή ρεύματος είναι εξασφαλισμένη και δεν υπάρχει απολύτως κανένας κίνδυνος διακοπής της ηλεκτρικής παροχής. Δεν πρόκειται να διακοπεί η παροχή ρεύματος στην οικεία ή την επιχείρησή σου ούτε ένα λεπτό!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Έχεις απορίες ή χρειάζεσαι βοήθεια, σχετικά με τις υπηρεσίες μας;

Γεια σου! Ρώτησε μας σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της We Energy ή ό,τι άλλο θες!
Μπορώ να λαμβάνω εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε μήνα;! Στη We Energy, σου παρέχουμε τη δυνατότητα να λαμβάνεις μηνιαίο εκκαθαριστικό λογαριασμό συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.
Που μπορώ να αναγγείλω τυχούσες βλάβες στην εγκατάστασή μου;! Μπορείς να αναγγείλεις τη βλάβη σου μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ: link ή τηλεφωνικά στο 11500.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;! Μπορείς να μας καλέσεις τηλεφωνικά στο 210 7294512, ή να μας στείλεις email στο customers@weenergy.gr
Τι σημαίνει 100% καθαρή, πράσινη ενέργεια;! Στη We Energy παράγουμε ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές. Επιλέγοντας τη We Energy, επιλέγεις πιστοποιημένα καθαρή, πράσινη ηλεκτρική ενέργεια για το σπίτι ή την επιχείρησή σου, υποστηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια για την προστασία του περιβάλλοντος και τη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής.
Πως μπορώ να αλλάξω πάροχο και να έρθω στη We;! Πολύ εύκολα, μέσα από το We-Contract! Ακολούθησε τα βήματα εδώ και ολοκλήρωσε ηλεκτρονικά την αίτησή σου.
Ποιές είναι οι τρέχουσες προσφορές σας;! Σε αυτό το link θα βρεις αναλυτικά όλες τις προσφορές στα προγράμματα που παρέχουμε.
Άλλη ερώτηση / Call me back Γράψε μας το αίτημά σου και ένας εκπρόσωπός μας θα καλέσει άμεσα.


    Ψάχνεις κάτι άλλο;